Domníváte se, že byste mohli podnikat v oblasti opravy jízdních kol, koloběžek či elektrokol? Proč ne, cyklistika patří k našim „národním“ sportům, je velmi rozšířená napříč celou populací a defekty této techniky nejsou ničím výjimečným. Mnoho lidí si kolo nedovede opravit anebo k tomu nemá potřebné vybavení a tyto služby se stále poptávají snad na celém území republiky.

jízda na kole v zimě v horách

Bez webových stránek to půjde jen stěží

Málokterý cykloservis si dovolí to riziko podnikat bez webových stránek a prezentace na Internetu, leda že by šlo o skutečně renomovaný a velmi vyhlášený podnik s vybudovanou stálou klientelou. Ovšem kdo chce v tomto oboru začínat a otevírat vlastní provozovnu, o jejíž existenci má tušení jen pár známých, stěží se obejde bez Internetu.

řešení SEO

Samozřejmě lze reklamní tažení zaměřit i jiným způsobem, např. tiskem letáků a vhazováním do schránek, ale za prvé je to poměrně nákladné, a za druhé mnohem účinnější reklama je taková, kterou poptávají lidé sami podle momentální potřeby. Například pokud potřebuji zrovna teď koupit novou záclonu, budu se orientovat na obchody se záclonami a budu spíše přehlížet televizní reklamy o nových autech. V případě cykloservisů je tedy vhodnější, pokud si zájemce o vaše služby sám vyhledá dle klíčových slov to, co potřebuje.

Aby bylo vyhledávání účinné

V předchozím odstavci jsme zmínili vyhledávání klíčových slov, např. „oprava přední vidlice cykloservis Brno“. Jestliže tuto frázi dotyčná osoba zadá do vyhledávače, je ve vašem případě žádoucí, aby se váš web zobrazil mezi prvními (pokud bydlíte v Brně, samozřejmě). Máte-li dobře ošetřené SEO Brno, anebo případně pro jinou lokalitu např. SEO Praha, je velká šance, že zájemce o opravu přední vidlice kontaktuje právě vás, a pokud vše dopadne k jeho spokojenosti, může se pak v dalších situacích obracet na vás, nikoli na konkurenci.